Draft preview only
- do not share externally.

Kopiuj tekst

Olek i Olek - najbardziej ekstremalny kanał technologiczny na YouTube

17 października ruszył technologiczny kanał marki OleOle. W cotygodniowych odcinkach prowadzący będą poddawać ekstremalnym testom sprzęty oraz gadżety z asortymentu sklepu internetowego OleOle.

Na widzów będą czekać wybuchające komputery, wystrzeliwane w kosmos telefony, „torturowane” telewizory i dużo rozrywki na najwyższym poziomie, z której będzie można dowiedzieć wszystkiego o technologiach i sprzęcie, ale również znaleźć merytoryczne odpowiedzi na nurtujące pytania dotyczące konkretnych produktów. W rolę prowadzących wcielili się Filip Lipiecki i YouTuber Andrzej Treneiro, czyli Olek i Olek.
Kanałem Olek i Olek chcemy wprowadzić nową jakość na polskim technologicznym YouTube. Zdajemy sobie sprawę z tego, że na platformie liczy się autentyczność, szczerość i rzetelność. Dlatego też Filip i Andrzej mają całkowitą swobodę w wyrażaniu opinii na temat produktów, które testują. Naszym celem jest pokazanie technologii w sposób nieszablonowy, zabawny i przyswajalny dla youtubowego widza. komentuje Paweł Dąbkowski, Specjalista ds. Treści Wideo.
Cieszymy się, że możemy dzielić się swoją pasją do technologii i dostępem do najnowszego sprzętu elektronicznego, a przy tym pozwolić sobie na pełną niezależność w wyrażaniu opinii. Już na pierwszym spotkaniu z TalentMedia określiliśmy sobie, że w tym projekcie to widz i odpowiedź na jego potrzeby w warstwie merytorycznej i rozrywkowej są dla nas najważniejsze.dodaje Rafał Urtate, Menedżer ds. Marketingu.
Nowe odcinki na kanale Olek i Olek będą emitowane w każdą środę o godz. 18:00. Kanał dostępny jest pod adresem: https://www.youtube.com/channel/UChgLjpj-jtDiaq8b2t-T6kQ.

YouTubeOlek i Olek

Czytaj więcej

Za koncepcję kreatywną, strategię i produkcję odpowiada sieć partnerska TalentMedia.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.