"Prze!BIJEMY ceny innych sklepów" to hasło tegorocznej kampanii świątecznej jednego z największych sklepów internetowych z elektroniką użytkową, AGD i RTV w Polsce - OleOle.pl

Chcieliśmy z przymrużeniem oka pokazać odbiorcom, że w OleOle! nie zgadzamy się na wysokie ceny. Bohater naszego spotu efektownym ciosem przebija się przez ścianę, na której wcześniej zawiesił gazetki promocyjne innych sklepów. To samo robimy z cenami konkurencji na OleOle.pl - przebijamy je i oferujemy klientom te same produkty w bardziej atrakcyjnych cenach.
Rafał Urtate, Menedżer ds. nowych mediów, OleOle!
Gwarancja niższej ceny
Staramy się, by nasza oferta była najatrakcyjniejsza na polskim rynku. Codziennie porównujemy ceny produktów z cenami w innych sklepach internetowych: Mediamarkt.pl, Saturn.pl, Neonet.pl, Komputronik.pl, Mediaexpert.pl, X-kom.pl. Wiele produktów w naszej ofercie jest w cenach niższych niż u konkurencji.
Anna Szybiak, Menedżer ds. marketingu internetowego, OleOle!
Jeśli jednak okaże się, że jest inaczej, OleOle! zaproponuje klientom niższą cenę produktu niż cena konkurencji. Wystarczy wypełnić odpowiedni formularz.
Kampania online
Nie można zapomnieć też o tradycyjnych mediach. O akcji "prze!BIJEMY ceny innych sklepów" będzie można usłyszeć również w radiu.
Za strategię i koncepcję kampanii odpowiada agencja KISS digital, z kolei za produkcję spotu reklamowego - MANGUSTA FILM.