Konkurs, jakiego jeszcze nie było - dział marketingu OleOle powiększy się o stażystę, którego wytypuje na podstawie komentarza na Facebooku. Akcja wspiera kampanię Back To School pod nazwą "Study hard, play harder".
Mini format, maxi szansa
W trakcie pierwszej burzy mózgów nad akcją Study Hard Play Harder szukaliśmy najciekawszych sposobów komunikacji ze studentami, do których chcieliśmy kierować tegoroczną kampanię back to school.
Rozmawiając o życiu studenckim, doszliśmy do tematu stażów, które często są podejmowane przez młodzież jeszcze w trakcie odbywania studiów. Zaczęliśmy zastanawiać się nad idealnym stażem, który wnosi do życiorysu więcej niż linijka tekstu w CV i kilka tygodni wypełnionych noszeniem kserówek i parzeniem kawy. Po tej dyskusji wiedzieliśmy już, że chcemy zmierzyć się z tym wyzwaniem i stworzyć takie miejsce w zespole. Tylko jeśli tworzyć wyjątkowe miejsce, to w wyjątkowy sposób.
Rozmawiając o życiu studenckim, doszliśmy do tematu stażów, które często są podejmowane przez młodzież jeszcze w trakcie odbywania studiów. Zaczęliśmy zastanawiać się nad idealnym stażem, który wnosi do życiorysu więcej niż linijka tekstu w CV i kilka tygodni wypełnionych noszeniem kserówek i parzeniem kawy. Po tej dyskusji wiedzieliśmy już, że chcemy zmierzyć się z tym wyzwaniem i stworzyć takie miejsce w zespole. Tylko jeśli tworzyć wyjątkowe miejsce, to w wyjątkowy sposób.
Postanowiliśmy wyjść naprzeciw kandydatom tam, gdzie można spotkać ich codziennie, czyli w mediach społecznościowych. Oprócz ogromnych możliwości zasięgowych tych kanałów komunikacji, jest jeszcze jeden ich aspekt, który czyni tę rekrutację inną niż wszystkie, a mianowicie forma, w jakiej się odbywa. Zwięzła, transparentna, dynamiczna i po prostu w punkt. Mowa o komentarzach na Facebooku.
Wierzymy w to, że przejaw geniuszu można dostrzec w krótkim, błyskotliwym komentarzu. Z tego przekonania narodził się konkurs o płatny staż (i laptopa), którego pierwszy etap rozgrywa się w całości pod postem konkursowym na naszym fanpage'u.
Wierzymy w to, że przejaw geniuszu można dostrzec w krótkim, błyskotliwym komentarzu. Z tego przekonania narodził się konkurs o płatny staż (i laptopa), którego pierwszy etap rozgrywa się w całości pod postem konkursowym na naszym fanpage'u.
W młodych i w szczęście (nie)naiwna wiara
Konkurs celowo jest skierowany do osób w wieku 18-26 lat. Szukamy przede wszystkim świeżej energii i niezaszufladkowanego spojrzenia na świat. Nierzadko rynek pracy wymaga na młodych osobach, aby aplikując na nowe stanowisko, miały za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe. My chcemy znaleźć osobę, której nieoszlifowanie czyni ją prawdziwym diamentem.
Mając świadomość, jak napięty może być grafik, gdy miejsce w nim zajęły już bloki wykładów, ćwiczeń, zajęć dodatkowych i spotkań z przyjaciółmi, postanowiliśmy przygotować program stażu o bardzo elastycznej formie. Mówiąc najkrócej, to my dostosowaliśmy się do naszego przyszłego stażysty, nie odwrotnie.
...I żeby tort miał wisienkę, do płatnego stażu dorzuciliśmy laptopa.
Mając świadomość, jak napięty może być grafik, gdy miejsce w nim zajęły już bloki wykładów, ćwiczeń, zajęć dodatkowych i spotkań z przyjaciółmi, postanowiliśmy przygotować program stażu o bardzo elastycznej formie. Mówiąc najkrócej, to my dostosowaliśmy się do naszego przyszłego stażysty, nie odwrotnie.
...I żeby tort miał wisienkę, do płatnego stażu dorzuciliśmy laptopa.
Dajemy siebie, czyli OleOle na talerzu
W OleOle cenimy transparentność i solidną współpracę zespołu. Wszyscy członkowie teamu są otwarci na nowe osoby i przychodzące wraz z nimi talenty i kompetencje. Nie mamy wątpliwości, że wspólnie tworzymy środowisko, które będzie doskonałym miejscem na rozpoczęcie kariery zawodowej.
Izabela Sipko - junior internet sales specialist
W OleOle panuje świetna atmosfera i wszyscy członkowie zespołu są dla siebie bardzo pomocni. W trakcie odbywania stażu nauczę Zwycięzcę konkursu jak od podszewki przygotować spójną i atrakcyjną akcję promocyjną.
W OleOle panuje świetna atmosfera i wszyscy członkowie zespołu są dla siebie bardzo pomocni. W trakcie odbywania stażu nauczę Zwycięzcę konkursu jak od podszewki przygotować spójną i atrakcyjną akcję promocyjną.
Rafał Urtate - marketing manager
Od dłuższego czasu zastanawialiśmy się nad przyjęciem stażysty w nasze szeregi i własnie przy planowaniu kampanii Study Hard Play Harder kolektywnie uznaliśmy, że jest to idealna okazja dla nowego transferu w tak nietuzinkowych okolicznościach. Nowemu członkowi zespołu przede wszystkim chcemy pokazać fair współpracę i udowodnić, że każdy głos i pomysł się liczy. Wiadomo, stażystę czeka też ciężka praca i spora dawka nowych informacji do przyswojenia, ale będzie to kompleksowa wiedza dotycząca niemal wszystkich ogniw e-marketingu, stąd z całą pewnością warto spróbować sił w konkursie.
Od dłuższego czasu zastanawialiśmy się nad przyjęciem stażysty w nasze szeregi i własnie przy planowaniu kampanii Study Hard Play Harder kolektywnie uznaliśmy, że jest to idealna okazja dla nowego transferu w tak nietuzinkowych okolicznościach. Nowemu członkowi zespołu przede wszystkim chcemy pokazać fair współpracę i udowodnić, że każdy głos i pomysł się liczy. Wiadomo, stażystę czeka też ciężka praca i spora dawka nowych informacji do przyswojenia, ale będzie to kompleksowa wiedza dotycząca niemal wszystkich ogniw e-marketingu, stąd z całą pewnością warto spróbować sił w konkursie.
Paweł Dąbkowski - video content specialist
OleOle to świetnie miejsce na start kariery zawodowej, ale też przede wszystkim ludzie, którzy tu pracują. Pracujemy ze specjalistami z różnych dziedzin handlu, marketingu, czy reklamy. To miejsce, gdzie przede wszystkim można poszerzyć swoją wiedzę i horyzonty, a także złapać doświadczenie we współpracy z wielkimi markami technologicznymi.
OleOle to świetnie miejsce na start kariery zawodowej, ale też przede wszystkim ludzie, którzy tu pracują. Pracujemy ze specjalistami z różnych dziedzin handlu, marketingu, czy reklamy. To miejsce, gdzie przede wszystkim można poszerzyć swoją wiedzę i horyzonty, a także złapać doświadczenie we współpracy z wielkimi markami technologicznymi.
Joanna Hanusewicz - social media specialist
Staż w OleOle to przede wszystkim szansa na przetarcie nowych szlaków - zarówno dla stażysty, jak i dla nas. W pracy nad naszymi projektami pozwalamy sobie na stosowanie metody prób i błędów i na wdrażanie zupełnie nowych rozwiązań. Jestem przekonana, że takie spojrzenie na rozwijanie projektu i trzymanie się naszych zasad współpracy zespołowej będzie niezwykle cennym doświadczeniem dla Zwycięzcy konkursu.
Staż w OleOle to przede wszystkim szansa na przetarcie nowych szlaków - zarówno dla stażysty, jak i dla nas. W pracy nad naszymi projektami pozwalamy sobie na stosowanie metody prób i błędów i na wdrażanie zupełnie nowych rozwiązań. Jestem przekonana, że takie spojrzenie na rozwijanie projektu i trzymanie się naszych zasad współpracy zespołowej będzie niezwykle cennym doświadczeniem dla Zwycięzcy konkursu.
Study hard, play harder
Konkurs jest częścią kampanii back to school Study Hard Play Harder, której przytoczone hasło nie jest jednorazowym sloganem stworzonym na potrzebę promocji. To część naszej tożsamości - wierzymy w ciężką pracę, ale przede wszystkim wierzymy w to, że praca jest po to, aby po jej zakończeniu się bawić i cieszyć życiem.
W ramach akcji promocyjnej wyodrębniliśmy trzy główne grupy-profile studentów, zogniskowane na najprzyjemniejsze i najpopularniejsze studenckie formy rozrywki związane z technologią. Każda z tych grup: dla graczy, dla lubiących seriale oraz dla wiecznie aktywnych jest przyporządkowana do odpowiedniego zestawu laptopa i akcesoriów. Wszystko, rzecz jasna, w studenckich cenach.