OleOle! przywołuje wspomnienia dawnych komunijnych prezentów, w wyjątkowej akcji inspirującej do wręczania niezapomnianych pamiątek.
Kierunek: nostalgia i lata 90.
W OleOle! mamy świadomość, jak ważną grupą odbiorów są millenialsi. To, co łączy to pokolenie, to przede wszystkim nostalgia do lat 90., a także ciągłe bycie online i duża aktywność w korzystaniu z mediów cyfrowych oraz technologii.
To jednak nie wszystko, ponieważ duża część tej grupy ma podobne wspomnienia z Komunii Świętej. W tamtym okresie wszyscy dostawali podobne prezenty. Były to na przykład deskorolki, klasyczne zegarki, Game Boy'e, kultowe na tamten okres czasu gry czy aparaty fotograficzne. Zainspirowani tymi kultowymi gadżetami, stworzyliśmy akcję i wideo, który przedstawia te przedmioty w sentymentalnym świetle.

I wtedy wchodzi OleOle! - całe na biało ;)
Millenialsi właśnie dzisiaj kupują dzieciakom w rodzinie prezenty na Komunię. W kontekście naszej aktywacji >>, oprócz ciekawej oferty na prezent dla bliskich, pokolenie Y może potraktować produkty w niej zawarte także jako propozycję odświeżenia prezentu, który sami kiedyś dostali. W wyniku powracania ciepłych wspomnień mogą zdecydować się na zakup produktu dla siebie samego.
Wierzymy, że za kilkanaście lat prezenty, które zakupią odbiorcy naszej kampanii na tegoroczną Komunię, także staną się klasykami. Produkty te będą wspominać radośnie dorosłe już wtedy dzisiejsze dzieciaki. Ta wizja zainspirowała hasło naszego spotu video - "radość znajdziesz w OleOle!"
Wierzymy, że za kilkanaście lat prezenty, które zakupią odbiorcy naszej kampanii na tegoroczną Komunię, także staną się klasykami. Produkty te będą wspominać radośnie dorosłe już wtedy dzisiejsze dzieciaki. Ta wizja zainspirowała hasło naszego spotu video - "radość znajdziesz w OleOle!"